Matka I ojciec wykonywali rozne dziwne prace. Sprzatali u ludzi ktorzy juz nic specjalne  nie robili.  To matka z ojcec sprzatali I zobaczylem jed3en tuygodnik I nanim na froncie bylo zdjecie Gagarina na tle rakiety I mnie sie to bardzo podobalo wiec to ikradlem I wtedy ten facet poskarzyl sie ojcu I ojciec znalazl to u mnie. Jak widac juz wczesnie mialem w sobie nieoodparta potzebe kradzenia.
Ci ludzie to srali do nocmikow I matka sie zbuntowala I powiedziala ojcu ze nocnikow z gownami nie bedzie wynosic

Advertisements