Ostatnio mam zajoba na punkcie granatowych ubran. Nie dosc, ze wykupilem w sklepach wiekszosc granatowych koszul I spodni to tez kupilem granatowy barwnik I pokolorowalem wiekszosc moich bialych bawelnianych koszul, ktore kiedys (w ilosci hurtowej) kupilem na Bali. Nawet ladnie to wyszlo. Koszule sa teraz w kolorze dzinsow. Bede mial problem jak zmieni sie moda. 🙂

 wiadomosci swiatowe I tylko australijskie.
 uciekly zwierzeta z Zoo bo facet nie zamkal jakiejs furtki.
co 3 godziny w Australii sa podpalenia buszu czyli 8 podpalen na dobe.
Sa odezwy aby rodzice jak zauwaza ze male dzieci fascynuje ogien to zeby utrwalic u dziecka jakies fascynacje zamiast ognia.
Ja bym takiemu dal  wpierdol. .
Ale ostatnia w centrum sklepowyw dziecko wpadlo w histerie matka klepna go. Jak pojechala do domu to juz czekala policja I zabrala ja na komisariat bo uderzenie dziecka to duze przewinie I moze pojsc za kratki
Pewnie Centrum Sklepowe widzialo incident  I mialo to zarejestrowane na kamerze I pewnie jest procedutra ze oni musza to zglosic policji.
zaraz mam wiadomosci o 5-tej  Wytworzylem sobie nawyki aby nie zglupiec.
Upieklem sernik. troche przypalilem na gorze ale jest fakt ze upieklem I smakowal mi.
Ale to ciezko dla jednej osoby zjesc taka tace.
Swierzdzilem ze to bardzo niezdrowe bo ile w tym masla
jutro odpoczywam we fremantle      rzuce sie na sklepy
