Przez branie tych lekow wmawiaja sobie ze beda zdrowi. A zdrowi nie sa i nie beda.

Na ich choroby sklada sie wiele przyczyn… a glownie sa to zaniedbania. Faceci bezustannie pala papierosy  i czasami lykaja gorzale. Niektore kobiety robia to samo.   Ustalono, ze zabiera 20 lat palenia aby dana osoba zachorowala na rak.  Sa wyjatki i niektorzy nie zachorowuja na raka lub zachoruja po 30 latach palenia.

Niekiedy niepalacy tez zachorowuja na raka i palacze sie tym pocieszaja.. Picie alkoholu tez degeneruje. Ogolnie Polacy sa nieszczesliwi a ludzie nieszczesliwi czesto choruja.

Duzo ludzi nie lubi chodzic do lekarza i sie temu nie dziwie jak trzeba czekac w kolejce o 5-tej rano za zewnatrz budynku. Kazde zachorowanie na raka jest diagnozowaneza pozno aby mozna bylo cos na to poradzic. Wiec chemioterapia i naswietlanie nie wiele juz pomagaja. Przecietny Polak dostarcza za duzo cukru swojemu organizmowi.  Nalezy pamietac ze alkohol to tez cukier ale sfermentowany.

W dzisiejszych czasach to raczej trzeba ustalic jak ma sie chorobe samemu bo lekarz nie ma na to czasu. Poza tym jest obecnie za duzo chorob wiec ustalenie dokladnie danej choroby graniczy z cudem.  Aby ustalic swoja chorobe trzeba troche poczytac i miec przecietna inteligencje i kojarzyc fakty. Nawet w Australi ustalenie danej choroby jest trudne jako ze lekarz ma na przecietna wizyte chorego tylko 15 minut.

Reklamy