Polega na wnikliwej obserwacji. Po prostu trzeba miec wyostrzona uwage na to co dzieje sie z naszym umyslem. To juz jest wiecej niz polowa pracy aby osiagnac dobry nastroj.

Wiekszoasc ludzi stosuje wspomaganie = na przyklad w postaci picia alkoholu, palenia papierosow. Sa to metody dosc radykalne I porownywalne z uderzeniem obuchem w glowe. Sa i inne metody wspomagajace na przyklad dobre jedzenie lub seks ale od nich mozna tez sie uzaleznic.

Wnikliwa obserwacja jest wlasciwie jedyna metoda osiagniecia i podtrzymywania dobrego nastroju bez zadnych szkod dla organizmu.

Jestem troche w podlym nastroju bo zepsul mi sie dzwiek w kompie I probowalem wiele rzeczy ale dalej pokazuje, ze nie mam wlaczonego dzwieku.  Chetnie zaplacilbym jakiemus hakerowi aby wlamal mi sie na kompa I to naprawil.

Mieszkam za daleko od jednego Polaka, ktory pracuje w komputerach. Musialbym mu zaplacic z $200 za same przyjechanie do mnie.

Powoli wchodzi wiosna w moich stronach ale jest ona dosc subtelna jako ze tak naprawde nigdy nie jest u mnie za bardzo zimno.

Obejrzalem dziennik Polsatu I pokazali Polaka zamordowanego w Anglii. Dosc smutne. Bardziej rozumialbym to jakby zdarzylo sie w Niemczech.  Ale w Angli mieszka duza ilosc choloty tubylczej. Nie znam dokladnie szczegolow calej sprawy. Jak angielscy kibice maja przyjechac do danego kraju to jest od razu podwyzszona czujnosc miejscowej policji.

Moja corka mieszka w Londynie ale nie mozna jej rozpznac po polskim akcencie. Raczej mowi po brytyjsku z akcentem australijskim. Moja zmarla zona wspolczula corce ze musi mieszkac w tak trudnych warunkach. Dodatkowo klimat tam nie dopieszcza. Anglia jest na tej samej szerokosci geograficznej co Polska ale jest otoczona morzem I dlatego jest tam cieplej niz w Polsce. Niemniej Brytyjczycy maja brzydka skore = wyglada tak jakby byla wymoczona w wodzie.

Zrobil sie ladny dzien. Mialem jechac do portu ale wczoraj byl dzien ojca ( a moze dzis?) I pomyslalem ze beda tlumy ludzi na ulicach. Wtedy tworza sie duze kolejki.

Dzien jest dosc senny. Moze dlatego, ze na niebie jest rozrzedzona mgla. Staram sie pic duzo kawy aby nie zasnac. Jeszcze nigdy nie bylem w Angli wiec nie wiem czy chcialbym tam mieszkac. Tym bardziej, ze mam alergie (=uczulenie) na wilgoc w powietrzu. Obecnie jestem co roku w Polsce co urozmaica moje zycie. W 2017-ym chcialbym byc tylko 3 tygodnie ale musze byc 4 tygodnie spowodu 9-ciu wizyt u dentysty.

